send link to app

Entwickler Wizkids A/S
Frei

APPWRITER
Med AppWriter får du hjælp til at læse og skrive gennem en række funktioner som ordforslag, oplæsning, tale til tekst, OCR-scanning og fagordlister.

Ved brug af AppWriters tastatur kan du skrive i andre apps og få ordforslag fra AppWriter, mens du skriver.

- Oplæsning
Ved hjælp af AppWriters indbyggede stemmer kan du få læst tekst op i fx dokumenter og pdf-filer.

- Tale til tekst
I AppWriters tastatur er der integreret et mikrofonikon, så du har mulighed for at indtale din tekst direkte i dokumenter, mails, beskeder m.m.

- Ordforslag
AppWriter foreslår ord, du kan bruge til at stave og skrive.

Jokertegnet (*) er nyttigt ved stavning af ord, du har svært ved, idet tegnet kan erstatte bogstaver, du er i tvivl om.

- OCR
Med AppWriters OCR-scanner kan du nemt få læst tekst op ved at benytte kameraet til at tage et billede af tekst fx på skilte, i brochurer, bøger m.m. Du kan også bruge Hurtig scan til kortere tekststykker.

- Betydningsordbog
Slå ords betydning op og find den korrekte bøjning i den indbyggede ordbog.

- Fagordlister
Få hjælp til at skrive fagsprog. Du kan lave dine egne lister med relevante fagord eller anvende de færdige lister i AppWriter.

For at benytte AppWriter, kræver det et login. Hvis ikke du har login-adgang via din skole, uddannelsesinstitution eller arbejdsplads skal du købe en privatlicens. Få flere oplysninger om AppWriter-funktioner, licenser m.m. her: Support - Wizkids